• Support

     

Vår Helpdesk är ITIL certifierad och använder sig av ett erkänt ärendehanterings-system för samtliga ärenden som ges till oss. Helpdesk tar även mot larm från utrustning i de driftsåtaganden vi har.

Vi tror att ringa IT supporten ska vara enkelt, därför når du inte en level ett support där du får vissa standardfrågor innan du blir vidarekopplad, utan du når en support där våra specialister kan hjälpa dig direkt. Eskalering sker internt och du som kund ska inte behöva ringa andra nummer eller kontakta andra personer, vi kontaktar i sådant fall dig.

 

Behöver du fjärrsupport?

Använd länken nedan och följ instruktionerna och ladda ner filen du blir ombedd.

Remote support

EDGE HELPDESK

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa er IT avdelning eller hur vi kan effektivisera IT på ert företag?
Ring oss

Vår Helpdesk används idag på olika sätt av våra kunder. Vi erbjuder vår Helpdesk som en förlängd arm till de kunder som saknar egen IT support eller som en egen IT avdelning även. Vi erbjuder även avlastning i mer komplexa tider där sjukdom eller t.ex. semestertider råder.

Helpdesk erbjuds idag på Svenska och Engelska svenska helgfria dagar 08:00 till 17:00, lunchstängt mellan 12:00 till 13:00. Mer omfattande tider erbjuds även om ett särskilt avtal tecknas.

Inställningar för cookies
Vår webbsida använder cookies för att hemsidan och våra tjänster ska fungera som de ska. Cookies hjälper oss att förbättra användarvänligheten för dig som besökare, och därför är vissa cookies nödvändiga för att webbsidan ska vara fullt fungerande. Nedan kan du läsa mer om våra cookies och vilka som är valbara.
Inställningar för samtycke
Inställningar för samtycke
Nödvändiga cookies
Dessa cookies används då våra besökare använder en funktion på vår webbplats och är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera fullt ut. Dessa cookies kan därför inte stängas av. Cookies används exempelvis då du fyller i ett formulär eller skapar ett konto och lagrar ingen personlig identifierbar information.
Prestanda cookies
Denna typ av cookie hjälper oss att följa antal besök på vår webbsida och hur våra användare hittade till oss. Vi använder cookies till att mäta och analysera för att exempelvis kunna förbättra användarvänligheten på vår webbplats. Vi kan med hjälp av våra insamlade cookies analysera hur användaren navigerar på webbplatsen, och ta bort irrelevanta sidor och information för att skapa ett så användbart material för våra kunder som möjligt. Den information som vi sparar är exempelvis vilka produktsidor som du besöker.
Marknadsföring
Dessa cookies används för att kunna analysera hur vi kan marknadsföra våra produkter och tjänster. Insamlingen av cookies kan exempelvis hjälpa oss att anpassa annonser till våra besökare baserat på dess tidigare användning av våra tjänster.